Després de cinc temporades extraordinàries al capdavant del Sènior Masculí, Mario Sanz tanca una gran etapa a la banqueta del primer equip del CEU masculí.
Ell es l’entrenador de l’històric ascens i de la posterior temporada a la Divisió d’Honor B (23/24). El seu treball, compromís i lideratge han deixat una petjada al Club.

Però el Mario no ens deixa. Estem molt contents d’anunciar que s’incorpora la pròxima temporada com a cap de tecnificació a l’estructura de l’Acadèmia. Des del Club estem molt esperançats a que amb el seu fitxatge i l’ampliació de la Direcció Tècnica la nostre Acadèmia pugui continuar donant passos endavant.
Amb aquest moviment, el Club fa un salt de qualitat en l’àrea formativa. Des d’aquesta nova posició, el Mario s’encarregarà d’impulsar el creixement dels nostres jugadors més joves, transmetent-los tota la seva experiència, passió i exigència.
Gracies Mario! Seguim donant CEU!





